Distant dreamer



Han estat uns dies màgics...Sembla impossible però hi ha llocs en el planeta que tenen la capacitat de fer-te oblidar qualsevol preocupació que encara s'hagués colat a l'avió...Zanzíbar ha estat un d'aquests llocs. 
El 2010 s'ha quedat entre els coralls, les platges, els dofins i les tortugues...Començo  el 2011 somiant i mirant tot el que l'horitzó té per oferir.
Desitjo que aquesta imatge us encomani ganes de mirar endavant, de mirar més enllà de l'horitzó i ganes de somiar, en tot el que aquest 2011 és farà realitat!!!


Molt bon any 2011!!!








Us he posat les tres versions perquè totes tenen el seu què...escolliu amb la que més us identifqueu. Quina de les tres voteu per fer una LO?

5 comentaris:

  • Litus | 7 de gener del 2011, a les 22:12

    Zanzibar a despertat i ha fet sortir de dins teu la teva part més romàntica, poetessa i dolça. Les tres fotos m'agrades però potser voto per la del mig, les tres paraules somni en diferents tamanys denoten llunyania un somni petit que després s'acosta i és fa més proper.
    Adeu poetessa Zanziberenca. Desitjo que aquesta màgia i tot el que d'allà us heu emportat us acompanyi al llarg d'aquest any.
    BON ANY
    Un peto
    Sarat

  • NaturalScrap | 7 de gener del 2011, a les 23:16

    Núria, las tres son chulas, pero yo me quedo con la tercera, me encantan las letras. Ah!!!!!!!!!
    Feliz año.

  • Sam | 8 de gener del 2011, a les 16:44

    estic amb les noies de natural scrap, la tercera m'agrada molt més! tot i així, si puc donar la meva opinió, potser enfosquiria una mica les lletres, perque amb la sorra tant blanca de fons costa de llegir! al menys, amb la meva pantalla....
    tb m'agraden molt les teves paraules... estic una mica fluixeta d'ànims i el que necessito precisament són ganes de somiar i mirar endavant!
    ja tinc ganes de veure com et queda el teu Lo!!! Petonets

  • Anònim | 9 de gener del 2011, a les 22:31

    Jo no sé massa que és el un LO però comparteixo totalment l'opinió amb Lavinia, la tercera amb les lletres una mica més fosquestes.

  • raul | 10 de gener del 2011, a les 17:17

    Quina enveja saber que et trobes en aquest núvol "post-viatge"!!!! M´agrada molt més el tercer tot i que el segon també té el seu punt... Un petó!!!

Publica un comentari a l'entrada