Creant els somnis...

Jjejejej.....que recorrent...ehhhh la paraula somnis!!! M'ha donat corda per fer el títol de 3 entrades..jjejeje.
Segurament molts i moltes de les que mireu el blog ja sabeu què és una LO i també com es fan. Però m'agradaria fer una pinzellada de com he fet la meva per aquella gent que no està ficada en el mundillo de l'scrap i arriba de rebot a veure aquesta entrada.
La LO (espero no equivocar-me en la descripció) és, pel que jo he entès fins ara, una cartolina que sol medir 30cmx30cm. Sobre aquesta base quadrada és fan les composicions amb els papers, les fotografies i els escrits.
Us faig un resum en fotos de com he fet la meva "LO dels somnis":


1.Hi ha cartolines ja amb la mida de 30cm x30cm. Però en el meu cas n'he comprat una de gran i senzilla i l'he tallat a la mida.


2.Amb gesso i pintura acrílica he fet el fons. Jo m'he llençat amb les coloranines....ja que els meus somnis eren de colors..jejjeje. He treballat amb esponja, pinzell (fent pinzellades i esquitxos per fer les taques)




 3. He assecat la pintura i el gesso amb el secador d'embossing       per agilitzar la feina.


 4. He posat celo de doble cara en el paper reciclat, que en el meu cas faria de marc de la foto.

  

5. He afegit la foto i un escrit en paper acetat i les altres decoracions (floreta, cinteta blanca i rodonetes).

6. I aquí tenim el resultat!!!


6 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada