Capvespre



Quina il·lusió!!! Avui he anat a recollir el revelat de les fotos de Zanzíbar fetes amb la càmera Lomografica (en el meu cas una "Supersampler"). Que més que "Supersampler" hauríem de dir-ne super senzilla!! Ja que més que una camera fotogràfica és una joguina. Però segurament, aquesta és la gràcia que té. No saps mai com et sortiran les fotos, ni quantes te'n sortiran. I això per fer scrap va molt bé. De cop tens una foto amb un aire...diguem... diferent!!! Que t'inspira per acompanyar-la d'algún tros de paper.
De moment, jo encara estic en la fase: edició digital. M'he atrevit amb alguns programes d'edició que tenia a l'ordinador i que no acabava de llançar-me mai a descobrir.
Tot i que, quan les tingui editades i m'hagi passat la falera digital, miraré d'acompanyar les fotos amb alguna composició scrapbookera!!!

12 comentaris:

  • Sam | 12 de gener del 2011, a les 23:42

    q m'agrada moooolt!!! la llum q té, els colors, el q transmet, la edició... ja,ja! em faig fan de la teva foto! en serio, sembla de portada de revista!!! ara jo tb vull una lomo, joooo...
    i pel q veig, va aguantar la cordeta, no? je,je

  • Anònim | 13 de gener del 2011, a les 18:18

    Realment bonica per la seva senzilleza i per la seva simplicitat. Sembla imposible que poguin quedar tan bé d'una cosa tan simple i sense tanta tecnologia.
    M'agrada molt. Felicitats sirena zanziberenca.

  • Pep | 13 de gener del 2011, a les 18:25

    A mi també m'agrada molt. Trobo que la fotolomo està molt ben aconseguida. Té molt dinamisme i una plasticitat especial. Es nota que qui la fet domina això de les lomos...

  • Núria | 13 de gener del 2011, a les 20:37

    Tens raó!!! Es nota que domines això de les Lomos....a vore si et pica una mica més el cuquet i te'n compres una d'una altre model. Així podrem fer comparacions!!!
    Mammmaaa.....encara que m'ensabonis com a anònim t'endevino, d'una hora lluuuunnnyyyy!!!! jjajajajaja. Però gràcies!! És recomfortant tenir tantes felicitacions!!!
    Sam, al final em van canviar la càmera a la botiga. Van veure que era defectuosa....ara la tracto encara amb més delicadesa que abans i això que ja ho feia...a vore el que dura!!!

  • Pep | 13 de gener del 2011, a les 21:37

    O me la pots regalar tu!!

  • Anònim | 13 de gener del 2011, a les 21:41

    Provarem això dels comentaris....Cucarella, això funciona????

    ;)

  • Cucarella | 13 de gener del 2011, a les 21:43

    Jo diria que funciona anònim conegut!!

  • Anònim | 13 de gener del 2011, a les 22:06

    Penso que mai una fotografia havia tingut tants intercanvis de comentaris. Això és molt divertit.

  • Cucarella | 14 de gener del 2011, a les 9:17

    jjejejej....si divertit i molt reconfortant!!! Fa molta il·lusió veure tal intercanvi de comentaris, encara que el fet de comentar la foto hagi quedat en segon terme!!!
    Mmmmm....anònim em sembla que m'has donat una idea per la pròxima fotografia...
    Gràcies, Maria?

  • SECUNDÀRIA A | 14 de gener del 2011, a les 9:39

    Molt xules les fotos! aixó de la lomo sembla molt interessant, tot i que no en tinc ni idea! ja m'explicaràs!

  • Cucarella | 14 de gener del 2011, a les 9:49

    Hola Mònica, moltes gràcies!!!
    No és pas que jo domini massa del tema lomos...tot just estic començant a treure-hi al nas, com amb l'scrapbook!!! Però vaig pensar que feien una convinació increïble. Si entres a la pàgina de Lomography, veuràs que hi ha una infinitat de models i que cada un fa coses diferents!!!
    Una abraçada i a vore si trobem un dia per trobar-nos totes juntes i fer una sessió d'scrap!!!
    Per cert...quan ha de néixer l'Alan??

Publica un comentari a l'entrada