Porta "retratus"!!!

Ahir va ser l'aniversari del meu papiiiiiiiiiiiiii.......     56 primaveres i amb l'energia i la força per poder fer tot allò que li ve de gust....jo ja firmo!!!! 
Com no podia ser d'una altra manera, li he fet un regal scrapbookerooo!!! 
Aquesta setmana,però, he estat 
"low batery". 
S'acostava el dia de l'aniversari i no tenia res original pensat, per fer-li. Tanmateix, tinc la grraaaann sort de compartir, amb la meva parella, les aficions artístiques. I.... tot i que ell, encara no s'ha iniciat en l'scrap ha tingut una bona idea: Hem reciclat part d'una panera de Nadal de cartó ondulat i l'hem maquejat a l'estil scrap. El resultat, després de posar-hi les 56 fotos.... (cada una amb un efecte diferent del photoshop) ha estat       un        
Porta "Retratus"!!.

Que alhora és un Porta Pensaments...ja que, a cada una de les fotos, hi  ha escrit uns pensaments diferents que intueixo que li han passat pel cap, més d'una vegada, al meu pare!!!


                  

                  
            Bona setmana!!!

6 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada