Paint the moon


L'altre dia una companya d'aventures (t'estimooooo Saaam), va descobrir unes accions precioses pel photoshop. Aquestes accions  es poden descarregar seguint unes petites instruccions en un grup del facebook que es diu Paint the moon (si ho busqueu al google, veureu que també hi ha un web i un blog, però aquestes accions les trobareu a l'enllaç del facebook).
I jo m'he afanyat a fer-les servir....m'he tornat a passar hores rebuscant en les antigues fototeques i recollint fotos suscebtibles a ser editades amb aquestes accions....i em vaig inspirar en el meu cosí: l'Oriol. Ara ja és tot un ganàpia....però aquí només tenia 3 anys!!!!


L'acció que he fet servir en aquesta composicio és la Jubilee. Petons!!!


  


2 comentaris:

  • Anònim | 22 de gener del 2011, a les 23:24

    Es molt dolça i molt bonica, realment té expressió, moviment i emotivitat. Ets una artista. Fada.
    No poso res més perquè no sembli una pilota. jejeje
    Pero m'encanta jo vull que m'en facis una. També sotiré tan bé? o el model també es necessari que sigui ....

  • Sam | 23 de gener del 2011, a les 17:58

    M'agrada lo de companya d'aventures...!!!

Publica un comentari a l'entrada