TARGETA SORPRESA




Realment el que m'empeny a buscar coses i a escriure noves entrades, és la participació de gent que em va demanant idees, tutorials.... Així que, ja que m'han demanat que pengi un tutorial de la targeta sorpresa (regal d'aniversari) he buscat al youtube un dels tants tutorials que hi ha. Aquest, és força entenedor, tot i que està en anglès. Mica en mica, hem d'anar creant escola i penjar-ne amb català o castellà perquè ens resulti més còmode a tots. Jo crec que algun dia em veure en cor de penjar el meu propi tutorial (ja sigui en vídeo o en fotos) però de moment...



Aquesta és la que jo vaig fer, per si també us inspira.    






I si no n'heu tingut prou i voleu anar més enllà amb la targeta sorpresa...a la botiga Natural Scrap, crec que aviat faran un curs d'una targeta semblant. Si aneu mirant al seu blog segur que ho trobareuÀlbum desplegable.

3 comentaris:

  • Sarat | 18 de desembre del 2010, a les 15:16

    Jo tinc una mica de preferència i necessito una classe pràctica, ja que amb anglès perdo molts detalls. Quan tinguis un dia vull que m'ho ensenyis per fer-ne una. Podrà ser...?
    Si ho veus queda més i et sembla més fàcil. Moltes gràcies senyo.

  • raul | 18 de desembre del 2010, a les 18:32

    Hello!! M´ha agradat força aquesta entrada que has fet, tot i que encara la relació entre l´escrap i jo haurà d´esperar una mica!!! Per cert, molt bo el link "sendero hacia utopia... la vuelta al mundo con una camara en el suelo". Un petó!!

  • Núria | 18 de desembre del 2010, a les 19:05

    Raaaauuuuulllll!!!! Que xulo....que escriguis. Tenies raó quan deies que qualsevol comentari que et facin al blog fa molta il·lusió!! S'agraeix!!! Quan a l'enllaç de "Sendero hacia utopia", és el blog d'una meva amiga amb la que també fem scrap!! Ja li diré que t'ha agradat segur que li fa molta il·lusió!!
    I és clar, el meu blog és de temàtica molt limitada i sino estàs en el mundillo de l'scrap se't pot fer pesat.....però perquè t'hi enganxis miraré de posar-hi musiquetes que vaig trobant i així aporto novetats a les teves troballes musicals!!!
    Gràcies....de veritat, recomforta i aaaa ttoooopeeee!!!
    Una abraçada!

Publica un comentari a l'entrada