Tot un récord!!

Ja és la tercera entrada que faig al blog avui!!!
Resulta que per fi he aconseguit tenir una mica de temps per quedar-me a casa....amb una llista enorme de coses a fer per quan arribés aquest dia.
Ahir el vaig dedicar a fer coses d'scrap, a mirar pàgines molt interessants (que em va recomanar la meva germana) i avui m'he decidit a fer algunes fotos de les poquetes coses que tinc fetes d'scrap i penjar-les.
A la pàgina "Galeria", que trobareu a l'encapçalament de la barra lateral dreta,  hi ha més fotos d'agunes de les pàgines interiors.


Aquest és el meu primer llibre alterat. Fa bastant temps que hi treballo i hi he aplicat tècniques que he anat aprenent recentment. No sé encara quines fotos i posaré...tot i que hi ha qui diu que posant-hi les fotos amagaré alguns dels fons que han quedat tant bonics.


3 comentaris:

  • Sam | 7 de desembre del 2010, a les 20:46

    quin vici això els llibres alterats!!!
    t'ha quedat molt xulo!!!! m'agrada molt la pàgina de les floretes....
    a veure si acabo el meu abans de Nadal, je,je...

  • Anònim | 8 de desembre del 2010, a les 13:01

    La veritat és que està molt bé. Ara el dubte més gran és saber quines fotos hi haurem de posar en aquest llibre alterat i si les fotos que hi posem hauran de ser gaire petites per no tapar-lo!

  • Núria | 8 de desembre del 2010, a les 13:23

    Bé de moment només està fet l'interior...a veure què hi poso a les tapes!! Esperaré a tenir una foto molt bonica de Zanzíbar...jjejej. Jo crec que si ens surten unes fotos xules a Zanzíbar (de detalls i primers plans i en color sèpia) hi poden quedar xulíssimes. Sort que tu ets un artista fent fotos. I entre les teves fotos i el meu llibre ens quedarà un récord de Zanzíbar molt bonic!!!

Publica un comentari a l'entrada