Glooobbuuuusssss

S'ha acabat la setmana blanca....i com que serà la primera i l' última que hi haurà, l'he aprofitat d'allò més fent tot allò que m'agrada.....últimament: scrap i fotografia!!!!
He aconseguit apuntar-me al curs on-line de la Jakie Rueda (wwuuueee) després de mesos intentant-ho, he aconseguit matricular-me pel juny!!!
Mentre no començo el curs....on segur que aprenc coses molt xules vaig fent les meves probes amb l'edició digital i els mosaics de fotos.
El mosaic va de globus. Ja que el tema d'aquest més del grup : "La vuelta al mundo" és els globus. El divendres, tot i fer un dia que no acompanyava gaire....la meva companya d'aventures scraperes i fotogràfiques i jo, vam decidir de fer una excursió per treure suc d'uns quants globus que vam comprar....estem força contentes del resultat!!! Tu també...oi Sam!!!





3 comentaris:

  • Sam | 12 de març del 2011, a les 21:27

    ja,ja.... siii! i ets una artista dels collage! m'agrada molt la combinació de fotos.... no t'ho havia dit enlloc encara, no? ja,ja..
    i després d'això, haurem de seguir buscant excuses per tornar a quedar i fer més fotos!

  • Núria | 12 de març del 2011, a les 21:29

    Siiiiii.....m'ho vaig passar molt bé!!! Algun altre divendres podem quedar...tot i que jo haig de marxar d'hora i no sé si ens donarà temps!!! Potser algun dissabte...ara que ja ens estem acostumant a això de matinar el cap de setmana!!!

  • NaturalScrap | 13 de març del 2011, a les 22:48

    Chicas que fotos más chulas y que bien que lo pasais. Me tendreis que dar alguna clase de fotografia que buena falta me hace. Besazos.

Publica un comentari a l'entrada