Fixació per les LO's

M'ha tornat la inspiració....però sempre en forma de LO's....intentaré buscar un altre format per no repetir-me, però de moment..... 
Crec que les LO's són una composició ideal per expressar-se i fer-ho relativament ràpid.


La meva darrera inspiració....Un diumenge avorrit...vam decidir marxar a passejar i fer unes fotos....no ens en vam adonar que amb nosaltres, venien les nostres ombres i mentre es pensaven que no les veiem s'ho van passar d'allò més bé!!!


La LO de la Berta....la filla d'uns amics. Deprés de fer-li unes fotos no em vaig poder resistir a fer-li una regalet en forma d'scrap




Una LO de la Yolanda Martínez (Pessic de Sal). La vam amb a Natural Scrap quan s'acostava St. Valentí però jo l'he acabat fa poquet. El Pep crec que ha estat igual de content....(espero).

2 comentaris:

  • Anònim | 10 de març del 2011, a les 22:17

    Oh, magiques ombres, oh siluetes que fan endevinar una imatge, bonica inspiració, fadeta. Un Lo molt insinuador amb un aire misteriós. Relament un bon treball segons m'han comentat a l'escola. Els ha agradat molt
    SEGUEIX AIXÍ FADETA! BUSCA, BUSCA més inspiració
    Sarat

  • Sam | 12 de març del 2011, a les 18:02

    ja,ja... aquestes ombres trapelles i juganeres.... je,je!!! (ho havia de dir!!!)
    muaks!

Publica un comentari a l'entrada