Llibretes (II)

Resistint-me al boicot del senyor blogger, torno a penjar de nou l'entrada que vaig fer ahir....o abans d'ahir d'unes            llibretes amb un toc scrappero, o scrapbookero, no sé com sona millor!!
Fa temps que s'arrosseguen pel fons de l'armari...a part de molts papers....unes llibretes "Enri" sense massa personalitat.
Així que, pensant en algunes notes que haig de prendre pròximament en algun que altre curs d'scrap, vaig pensar en donar-les hi un toc diferent.
Una d'elles, la més gran la destinaré a les notes dels "cursillos" i l'altra, la petitona, és un bloc per fer les meves proves de segells!!!
Espero que us agradin i que us animeu a fer-les.

PtÖns


Material que he utilitzat en les llibretes:

Una llibreta o bloc de notes
   2  Celo de doble cara
 3  Paper scrap o qualsevol altre, és clar.
   4  Cinta de roba adhesiva (OBNI)
 5 Crop-a-dile 
 6 Ullets per la crop-a-dile
  7  Segells
  8  Tinta Stazon
 9   Dymo




1 comentaris:

  • Anònim | 15 de maig del 2011, a les 23:23

    Malgrat fer dies que no t'escrivia res, no vol dir que no entres i seguis els teus avenços, Cada vegada et superas. El bloc són bonics, senzills, i un petit detall que pots fer per a qualsevol ocasió.
    Molt bé fadeta, ves millorant que ja ens en ensenyaràs.
    Un peto i una abraçada. AH em sap molt greu haver-te trenaca't aquell trosset de goma,
    Em perdoneees. No ho faré més fadeta.
    Sarat

Publica un comentari a l'entrada