Fer la cera al tags....

Com us vaig dir fa un parell de dies....he intentat editar un apartat on hi recolliré diferents tutorials que per mi són interessants i que he pogut aplicar. Més endavant espero poder penjar-ne algún jo, però això ja són "palabras mayores". De moment provo de penjar aquest tutorial que ha explicat molt bé la Yolanda Martínez en el seu blog. 
M'encanta tot el que fa aquesta noia !!!!(Clica aquí pel Tutorial)


La meva tag a la cera....
no està mal
per ser la primera noooo..jejje
      
Tag a la cera de 
la Yolanda

2 comentaris:

  • raul | 8 de desembre del 2010, a les 16:55

    Molt bé!!!! Benvinguda al món "blogger"!!!!! A veure si això agafa forma i no només escrius als ponts i a les vacances!! jejeje. M´ha agradat l´entrada dedicada als llibres...qui sap si en un futur pots ser la meva editora!!! Un petó i a tope!!!

  • Iona Pona | 15 de desembre del 2010, a les 17:18

    Enhorabona germaneta! M'han encantat el llibre i la targeta-postal! Podries posar un tutorial de la targeta? Coincideixo amb el Paul: que agafi forma el blog: 1 entrada a la setmana! jiji
    1001 petons.

Publica un comentari a l'entrada